HTML

LEVEL UP! > rogue-like blog

> "You enter a maze of down staircases." Rogue-like hírek, ismertetők, travelogue-ok, ilyesmik

Címkék

Linkblog

7DRL 2008 hírek - Két fecske

2008.03.16. 12:06 lvl

.. és meg is vannak az első befutók. Lássuk.
  • A TrapRogue a legeslegelső (igazából tegnapi) befutó Nate879 (minden jel szerint) legeslegelső RL-próbálkozása. A Roguebasin egyelőre ennyit tud róla: "In TrapRogue, you have to evade traps and get to the bottom of the dungeon and find the Axe of Verwiz." Csak tippelni tudom, hogy a játék ezek szerint hanyagolja a szörnyeket és a hentelést, annál nagyobb hangsúlyt fektet @ helyhez kötött barátaira, a csapdákra. (Kipróbálni nem sikerült A TR pechemre pont nem abban a .NET-verzióban készült, ami nálam most fut.) Letölteni itt lehet.
  • Másik versenyzőnk, Robson már 2006. óta lelkesen gyúrja a 7DRL Challenge-et. Tavaly például a neten keresztül játszható 1v1 War of Wizardszal nevezett. A mostani projekt, a Numbers is meglehetősen elborult: a harcot (akár védekező, akár támadó) matek villámkérdések döntik el. Mintha a matematika tanárnéni szabadult volna rá a Pac-Man forráskódra.. A menüből elérhető bevezető mozi (!) mellett a leginkább szembetűnő feature, hogy négy különféle megjelenítési módot lehet választani. Ismerkedni itt lehet.

1 komment

Címkék: hír 7drl challenge 2005 numbers traprogue

A bejegyzés trackback címe:

https://roguelike.blog.hu/api/trackback/id/tr47383035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lvl · http://roguelike.blog.hu 2008.03.25. 14:50:51

TrapRogue update: úgy alakult, hogy azután mégis felkeveredett az a nyavalyás .NET

nézzük a pozitívumokat. körülbelül 15 perc alatt sikerült kipörgetni (sikerélmény-faktor! 1), és a GUI egy az egyben a Dungeon Crawlé, ami mindig jó pont. a TR tehát szép, sőt gyors is

nézzük a játékmenetet. ahány szintet kolbászolunk le, annyi szintet lépünk fel (sikerélmény-faktor! 2)

a szintlépésnek ezen túl sajnos sok teteje nincs; kong a dungeon, sehol egy zaftos monster. persze ez koncepció, ez egy igazi ultra-low budget Indiana Jones-film, a legközmondásosabb kihalt katakombákkal. így aztán csak csapdákkal gyűlik meg a bajunk. és - részemről - itt bukfencel a koncepció

miután a csapdák - jóhogy - rejtett jószágok, a játékmenet gyakorlatilag annyi, hogy @ rohamtempóban bukdácsol lefelé a lépcsőkön, miközben olykor-olykor véletlenszerűen (és igen enyhén) fejbe kólintja valami. ugorjunk neki az első dolognak, ami nem fal vagy csapda, és no né csak, a Frigylá.. izé, Verwiz szekercéje, nyertünk

a kezdeti csalódás ellenére nem kidobott sávszél letölteni. kettes röpdolgozat, nyamvadt munkaórák, más enyhébb bajok esetén sikertablettának pont megteszi (komolyabb szakítás, főnöki lebaszás, miegyéb világégéseket sajnos már aligha enyhít)
süti beállítások módosítása