HTML

LEVEL UP! > rogue-like blog

> "You enter a maze of down staircases." Rogue-like hírek, ismertetők, travelogue-ok, ilyesmik

Címkék

Linkblog

7DRL 2008 hírek - Két fecske

2008.03.16. 12:06 lvl

.. és meg is vannak az első befutók. Lássuk.
  • A TrapRogue a legeslegelső (igazából tegnapi) befutó Nate879 (minden jel szerint) legeslegelső RL-próbálkozása. A Roguebasin egyelőre ennyit tud róla: "In TrapRogue, you have to evade traps and get to the bottom of the dungeon and find the Axe of Verwiz." Csak tippelni tudom, hogy a játék ezek szerint hanyagolja a szörnyeket és a hentelést, annál nagyobb hangsúlyt fektet @ helyhez kötött barátaira, a csapdákra. (Kipróbálni nem sikerült A TR pechemre pont nem abban a .NET-verzióban készült, ami nálam most fut.) Letölteni itt lehet.
  • Másik versenyzőnk, Robson már 2006. óta lelkesen gyúrja a 7DRL Challenge-et. Tavaly például a neten keresztül játszható 1v1 War of Wizardszal nevezett. A mostani projekt, a Numbers is meglehetősen elborult: a harcot (akár védekező, akár támadó) matek villámkérdések döntik el. Mintha a matematika tanárnéni szabadult volna rá a Pac-Man forráskódra.. A menüből elérhető bevezető mozi (!) mellett a leginkább szembetűnő feature, hogy négy különféle megjelenítési módot lehet választani. Ismerkedni itt lehet.

1 komment

Címkék: hír 7drl challenge 2005 numbers traprogue

A bejegyzés trackback címe:

https://roguelike.blog.hu/api/trackback/id/tr20383035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lvl · http://roguelike.blog.hu 2008.03.25. 14:50:51

TrapRogue update: úgy alakult, hogy azután mégis felkeveredett az a nyavalyás .NET

nézzük a pozitívumokat. körülbelül 15 perc alatt sikerült kipörgetni (sikerélmény-faktor! 1), és a GUI egy az egyben a Dungeon Crawlé, ami mindig jó pont. a TR tehát szép, sőt gyors is

nézzük a játékmenetet. ahány szintet kolbászolunk le, annyi szintet lépünk fel (sikerélmény-faktor! 2)

a szintlépésnek ezen túl sajnos sok teteje nincs; kong a dungeon, sehol egy zaftos monster. persze ez koncepció, ez egy igazi ultra-low budget Indiana Jones-film, a legközmondásosabb kihalt katakombákkal. így aztán csak csapdákkal gyűlik meg a bajunk. és - részemről - itt bukfencel a koncepció

miután a csapdák - jóhogy - rejtett jószágok, a játékmenet gyakorlatilag annyi, hogy @ rohamtempóban bukdácsol lefelé a lépcsőkön, miközben olykor-olykor véletlenszerűen (és igen enyhén) fejbe kólintja valami. ugorjunk neki az első dolognak, ami nem fal vagy csapda, és no né csak, a Frigylá.. izé, Verwiz szekercéje, nyertünk

a kezdeti csalódás ellenére nem kidobott sávszél letölteni. kettes röpdolgozat, nyamvadt munkaórák, más enyhébb bajok esetén sikertablettának pont megteszi (komolyabb szakítás, főnöki lebaszás, miegyéb világégéseket sajnos már aligha enyhít)